Strefa klienta
Dział Obsługi Klienta
Dział Obsługi Klienta przygotowuje umowy w zakresie:
- zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
- dostawy ciepła,
Umowy zawierane są z właścicielami bądź zarządcami nieruchomości, w przypadku budynku wielolokalowego z poszczególnymi najemcami lokali mieszkalnych po spełnieniu warunków technicznych określonych przez Spółkę.
Wymagane dokumenty dla odbiorców indywidualnych:
- pisemny wniosek o zawarcie umowy,
- dokument potwierdzający własność nieruchomości (akt notarialny, umowa najmu, wyciąg z ksiąg wieczystych).
Wymagane dokumenty dla podmiotów gospodarczych:
- pisemny wniosek o zawarcie umowy,
- dokument potwierdzający własność,
- NIP,
- Regon,
- odpis z KRS.
W przypadku przepisania umowy, prosimy nie zapomnieć o protokole zdawczo–odbiorczym, zawierającym nr wodomierza, stan wodomierza, datę rozliczenia końcowego i podpisy stron.
W przypadku budynku nowowybudowanego należy dostarczyć kserokopię protokołu odbioru prac zanikowych przyłączy.
W razie wątpliwości zapraszamy do rozmowy z naszym pracownikiem pod numerem telefonu 76 846 29 19.
Zapraszamy do siedziby Spółki przy ulicy Dąbrowskiego 2:
- w dni powszednie w godz. 7.00-15.00